Termeni și condiții

Prin confirmarea comenzii, cumpărătorul este de acord cu condițiile de cumpărare menționate mai jos din magazinul online www.lilly.ro. Acest magazin online (în continuare doar “magazin“) este operat de către: 

A

PROLOGICA PP s. r. o.
Agátová 3406/7A
841 01 Bratislava
CUI: 52021441
CIF: SK2120865483
Număr de cont ( IBAN): CZ9220600000000001186396

A

"Contractul de achiziție" vânzătorul se angajează să livreze cumpărătorului bunuri desemnate individual în cantitatea și tipul desemnat și să transfere asupra cumpărătorului dreptul de proprietate, iar cumpărătorul se obligă să plătească prețul de cumpărare al bunurilor.

A

1. COMANDA ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

Toate comenzile făcute prin magazinul internet www.lilly.ro sunt obligatorii pentru ambele părți. Prin trimiterea comenzii, clientul confirmă că a citit, studiat și înțeles aceste condiții de cumpărare și reclamație. Condiția de valabilitate a comenzii electronice este completarea reală și completă a tuturor datelor și a cerințelor cerute de sistem la executarea comenzii. Contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător apare prin trimiterea comenzii din partea cumpărătorului și acceptarea acesteia din partea vânzătorului. Furnizarea datelor pentru înregistrare sau completarea comenzii electronice "cumpărătorul" acceptă faptul că vânzătorul va primi aceste date și le va folosi în  limita Legii nr. 428/2002 privind protecția datelor personale. "Vânzătorul" se obligă să furnizeze aceste date propriilor nevoi interne și să nu le transmită în niciun fel terților.

A

2. CONDIȚIILE DE LIVRARE ȘI TRANSPORTUL

Vânzătorul se obligă:

- să livreze cumpărătorului tipul și cantitatea produsului comandat la prețul de cumpărare și condițiile de plată, care sunt valabile la data trimiterii comenzii

- să livreze produsele ambalate corespunzător, pentru a nu ajunge la deteriorarea acestora în timpul transportului

Vânzătorul nu este răspunzător pentru:

- livrarea întărziată datorită poștei sau a companiei de curierat.

- livrarea cu întârziere a comenzii cauzată de adresa destinatarului introdusă incorect

- pentru deteriorarea coletului cauzat de poștă  sau compania de transport

Cumpărătorul se obligă:

- să preia produsul comandat și să verifice integritatea ambalajului

- să plătească prețul integral al comenzii în termenii și condițiile de plată din ziua în care a fost expediată comanda

În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile (pe baza comenzii), vânzătorul își rezervă dreptul de a-și revendica cererea de despăgubire pentru prejudiciul cauzat.

În cazul în care clientul nu preia comanda la prima livrare și solicită o a doua livrare a comenzii, acesta este oligat să plătească costurile pentru ambele livrări. Livrările produselor comandate vor fi efectuate în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitatea produselor și posibilitățile de operare ale vânzătorului. Durata medie de expediere a produselor noastre este între 5 - 10 zeil.

Livrarea se va realiza prin companiile Geis, Remax, UPS, DPD, GLS, DHL. Produsul comandat îl livrăm prin ramburs la adresa scrisă de client în comandă.

A

3. PREȚURILE PRODUSELOR ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ

Toate prețurile afișate în magazinul online www.lilly.ro includ TVA.

Prețul este întotdeauna confirmat prin specificarea comenzii prin e-mail. Toate promoțiile sunt valabile în limita stocului disponibil, cu expecția cazului în care nu este specificat diferit la un anumit produs.

Prețurile afișate în magazinul nostru online sunt valabile la momentul comenzii.

Plata produselor comandate se poate efectua prin următoarele modalități:

- prin ramburs, valoarea comenzii se achită în numerar la preluarea de la firma de curierat sau de la Poșta Română.

- prin transfer bancar în contul: CZ9220600000000001186396

Dovada vanzarii este factura atasata fiecarui transport si serveste totodata ca scrisoare de livrare si garantie.

A

4. ANULAREA COMENZII

Cumpărătorul are dreptul să anuleze comanda fără să prezinte vreun motiv în orice moment, înainte de expedierea sa,  prin e-mail sau prin telefon. În cazul în care comanda nu a fost livrată din cauza unor impedimente de forță majoră sau din cauza încetării producției sale, vânzătorul va informa imediat cumpărătorul despre motivul nelivrării sale. Vânzătorul este obligat să ofere posibilitatea de livrare a altor produse alternative. Cumpărătorul are dreptul de a refuza posibilitatea de a primi produse alternative și de a se retrage din comanda produsului menționat. În cazul plătirii prețului de cumpărare sau doar a unei părții, la anularea comenzii, banii vor fi returnați cumpărătorului în termen de 15 zile, în același mod de plată care a fost folosit la efectuarea plății, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel.

A

5. RETURNAREA PRODUSULUI

În conformitate cu secțiunea 12 din Legea 108/2000, bunurile achiziționate în magazinul nostru online pot fi returnate fără a prezenta nici un motiv în termen de 15 zile de la primirea comenzii. Produsul trebuie returnat la adresa de returnare  în ambalajul original, complet, neutilizat și nedeteriorat. Costurile de returnare sunt suportate de client. Nu acceptăm colete rambursabile. Prețul produsului va fi returnat clientului imediat după verificarea acestuia.

A

ADRESA PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR

PROLOGICA PP s. r. o.
Strada Anghel I. Saligny 40,

417498 Oradea
România

A

6. RECLAMAȚII

Înainte de plătirea și preluarea comenzii recomandăm clientului să verifice coletul dacă nu este deteriorat. În cazul în care acesta prezintă urme de deteriorare vizibile (ambalajul rupt, deformări etc), vă recomandăm să nu preluați comada.

În cazul unei reclamații, cumpărătorul va trimite produsul la adresa companiei. Coletul trebuie să fie ambalat corespunzător și să conțină: produsul returnat inclusiv accesoriile, o copie a facturii, o descriere a defecțiunii și datele de contact ale cumpărătorului - adresa de retur, numărul de telefon, adresa de e-mail. Produsul trebuie expediat ca și colet sau scrisoare recomandată. Coletele trimise prin ramburs nu vor fi acceptate. 

Produsul reclamat trebuie să fie curat, întreg și nedeteriorat. Costurile de transport pentru produsul reclamat de la cumpărător către vânzător sunt suportate de cumpărător. Taxele poștale și alte taxe nu sunt rambursabile.

Dacă reclamația a fost acceptată costurile de transport sunt suportate de vânzător. În cazul unui defect al produsului în timpul perioadei de garanție, clientul are dreptul de a solicita eliminarea defectului sau repararea acestuia. În cazul în care defectul produsului nu poate fi reparat, vânzătorul îl va schimba cu un produs nou sau, după acord comun, cu un alt tip de produs, cu plata sau returnarea diferenței de preț din partea cumpărătorului sau a vânzătorului.

A

Garanția nu se aplică pentru daunele provocate de:

- uzura mecanică naturală sau excesivă

- murdărirea produsului sa a părților sale componente din cauza neglijării întreținerii

- utilizarea produsului în condiții care nu corespund mediului în care sunt utilizate în mod normal și anume  temperaturii, prafului, umidității, efectelor chimice și mecanice 

- factorii externi de exemplu prin cădere sau impact, pătrunderea apei în părțile sale electronice

- intervenție în produs a unei persoane neautorizate (reparații sau modificări neprofesionale)

- supratensiunea de exemplu prin lovitură de fulger

- prin folosirea produsului contrar cu instrucțiunile de utilizare

- deteriorări mecanice: ruperi, tăieri, produs deteriorat termic, deteriorat prin manevrare și utilizare fizică neglijentă, zgârieturi deliberate ale straturilor produsului etc

A

De asemenea, garanția nu se aplică daunelor rezultate din:

- eveniment naturalň

- dezastru natural

- daune violente

- condițiile meteorologice

- sau prin folosirea în condiții extreme și neobișnuite.

A

În cazul unei reclamații nejustificate, produsul va fi returnat cumpărătorului cu un aviz corespunzător.

Vânzătorul va soluționa reclamația fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii cererii.

Perioada de garanție se extinde cu durata perioadei de rezolvare a garanției justificate. 

În cazul în care reclamația a fost rezolvată în perioada de garanție, prin schimbarea cu un produs nou, garanția este luată în considerare de la data în care a fost rezolvată reclamația în cauza.

Vânzătorul îl va înștiința pe cumpărător despre rezolvarea reclamației prin telefon, SMS sau email, iar costurile de transport pentru produsul reclamat vor fi suportate de vânzător.

A

7. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR)

Potrivit art. 13 Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor) ( "Regulamentul GDPR") privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către cumpărător în scopul executării contractului de cumpărare și a negocierii acestui acord și în scopul îndeplinirii obligațiilor serviciului public al vânzătorului, vânzătorul efectuează acest lucru prin intermediul acestei anexe.

A

8. COMUNICAREA ANUNȚURILOR COMERCIALE ȘI SALVAREA COOKIE-URILOR

Cumpărătorul este de acord cu primirea informațiilor despre produsul, serviciile sau despre compania vânzătorului la adresa de email al cumpărătorului și de asemenea este de acord cu primirea anunțurilor comerciale tot pe adresa de email. Obligația de a informa cumpărătorul potrivit art. 13 din regulamentul GDPR privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul trimiterii notificărilor comerciale este îndeplinită prin intermediul anexei din acest document. 

Cumpărătorul este de acord cu stocarea cookie-urilor pe calculatorul său. În cazul în care, se poate efectua achiziționarea pe site-ul web și obligațiile vânzătorului trebuie respectate fără a se ajunge la stocarea cookie-urilor pe calculatorul cumpărătorului, acesta își poate retrage oricănd consimțămăntul în conformitate cu propoziția anterioară.

Prin trimiterea comenzii, clientul confirmă faptul că le-a citit și este de acord cu aceste condiții comerciale în intregime.

A

ANEXĂ: CONDIȚII DE PROTECȚIE A DATELOR PERSONALE

În cazul prelucrării datelor cu caracter personal pe baza consimțământului persoanelor vizate în scopul trimiterii de notificări comerciale și pentru alte activități de marketing direct ale comerciantului de internet.

A

IDENTITATEA ȘI DETALII DE CONTACT ALE ADMINISTRATORULUI

Administratorul datelor dvs. personale este firma PROLOGICA PP s. r. o., Agátová 3406/7A, 841 01 Bratislava, Slovenská republika, numărul de identificare: 52021441 (mai departe “administrator”). Datele de contact: PROLOGICA PP s. r. o., Agátová 3406/7A, 841 01 Bratislava, Slovacia, adresa de email info@lilly.ro. Administratorul nu a desemnat un tutore pentru protecția datelor personale

a

MOTIVUL LEGAL PENTRU PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Motivul legal pentru prelucrarea datelor dvs. personale este consimțământul acordat acestui administrator în conformitate cu art. 6 alin. 1  (a) Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare doar "regulamentul").

a

SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Scopul procesării datelor dvs. personale este de a vă trimite prin intermediul administratorului documentele fiscale, anunțurile comerciale, bunuri și alte activități de marketing.

Nu există o decizie individuală automată din partea administratului în sensul art. 22 din regulament.

a

PERIOADA DE DEPOZITARE A DATELOR PERSONALE

Perioada în care vor fi stocate datele dvs personale de către administrator este de 5 ani, dar cea mai lungă până la retragrea consimțămăntului dvs. de prelucrare a  datelor personale (procesat în acest scop)

a

ALȚI BENEFICIARI AI DATELOR PERSONALE

Alți beneficiari ai datelor dvs. personale vor fi companiile Bohemiasoft s.r.o. (operatorul sistemului de magazine online WEBAREAL eshop), Unihost s.r.o. (administrator de servere), Casablanca INT (operatorul centrului de date), Heureka Shopping s.r.o. (procesarea de emailuri pentru a trimite chestionare privind satisfacția clientului ) Collabim s.r.o. (evidența activităților de marketing), Facebook Inc (rețeaua socială), Google+, Google Adwords, Google Analytics, Pinterest, Instagram, Twitter, UPS (compania de transport) Smartemailing, Smartemailing, Global Payments s.r.o. (operator gateway de plată).

a

DREPTURILE SUBIECTULUI DE DATE

În conformitate cu prevederile regulamentului, aveți dreptul să solicitați administratorului accesul la datele dvs. personale, dreptul de a corecta sau șterge datele dvs. personale sau de a vă limita procesarea, dreptul de a se opune prelucrării datelor dvs. personale și de a vă transfera datele personale

Aveți dreptul să vă retrageți în orice moment consimțământul privind prelucrarea datelor dvs. personale. Cu toate acestea, acest lucru nu afectează legalitatea prelucrării datelor dvs. personale înainte de o astfel de retragere. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal îl puteți retrage prin e-mail la adresa: info@lilly.ro

Dacă bănuiți faptul că, prelucrarea datelor dvs. personale a fost încălcată sau este încălcat regulamentul, aveți, printre altele, dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor.

Nu sunteți obligat să furnizați datele dvs. personale. Furnizarea datelor dvs. personale nu este o cerință legală sau contractuală și nici nu este o cerință necesară pentru a încheia un contract 


REZOLVARE ALTERNATIVA A DISPUTEI

În cazul în care Cumpărătorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul și-a gestionat reclamația sau consideră că Vânzătorul și-a încălcat drepturile, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de corectare. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ solicitării Cumpărătorului conform propoziției anterioare sau nu răspunde unei astfel de solicitări în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia de către Cumpărător, Cumpărătorul are dreptul de a prezenta o propunere de inițiere a unei soluții alternative a litigiului. în conformitate cu prevederile § 12 din Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu privire la modificarea anumitor legi (denumită în continuare „Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor”).
Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu Vânzătorul este (i) Inspecția Comerțului Slovacă, care poate fi contactată în scopul declarat la adresa Inspectoratului Central al SOI, Departamentul Relații Internaționale și ARS, Prievozská 32, dosar poștal 29, 827 99 Bratislava sau electronic la ARS @soi.sk sau adr@soi.sk sau (ii) o altă entitate juridică autorizată relevantă înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace. Lista de entități autorizate este disponibil la: (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 ), în timp ce Cumpărătorul are dreptul de a alege care dintre soluțiile alternative de soluționare a litigiilor enumerate entități la care să apeleze. Acest lucru nu afectează posibilitatea de a merge în instanță. Cumpărătorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site-ul web: (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) pentru a trimite o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum.
În conformitate cu § 12 paragraful 3 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, propunerea cumpărătorului de inițiere a unei soluții alternative a litigiilor trebuie să conțină:

  • numele și prenumele consumatorului, adresa de livrare, adresa de e-mail și contactul telefonic, dacă există,
    descrierea exactă a vânzătorului,
  • o descriere completă și inteligibilă a faptelor decisive,
  • indicarea a ceea ce solicită Cumpărătorul în calitate de consumator,
  • data la care Cumpărătorul în calitate de consumator s-a adresat vânzătorului cu o cerere de corectare și informare că încercarea de a soluționa disputa direct cu vânzătorul a fost infructuoasă,
  • declarația că aceeași propunere nu a fost transmisă unei alte entități de soluționare alternativă a litigiilor în cauză, instanța sau instanța de arbitraj nu a decis asupra chestiunii, nu s-a încheiat niciun acord de mediere în cauză și nici nu s-a încheiat soluționarea alternativă a litigiilor în cauză. chestiunea în conformitate cu § 20 alin. 1 litera a) la e) din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum.


Propunerea poate fi depusă pe hârtie, în formă electronică sau verbal în procesul-verbal. Pentru a transmite o propunere, Cumpărătorul poate folosi formularul, al cărui eșantion este disponibil pentru și pe site-ul web al Ministerului (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1) și fiecare subiect al soluționării alternative a litigiilor. Cumpărătorul va atașa propunerii documente referitoare la obiectul litigiului, care dovedesc faptele menționate în propunere.
Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către un consumator (persoană fizică) care, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai litigiilor dintre consumator și vânzător, a căror valoare depășește 20 de euro, rezultate dintr-un contract de consum încheiat la distanță.

Aceste condiții intră în vigoare la data de 01.03.2024